Doorgaan naar hoofdcontent

Banaanpannekoekjes met fruit



Banaanpannekoekjes met fruit
Banaanpannekoekjes met fruit
Dit recept kwam ik laatst ergens op internet tegen, ik heb het opgeschreven maar de oorspronkelijke bron weet ik niet meer.Het is een makkelijk recept voor een lekker ontbijt of lunch, wat je wilt.
Simpel te maken en o zo lekker!
Wat je nodig hebt voor 4 kleine pannekoekjes :


  • 4 eiwitten

  • 1 banaan

  • eetlepel kokos

  • klein beetje vanille extract

  • paar frambozen en blauwe bessen

  • poedersuiker

  • boter of olie om in te bakken

  • kleine koekepan 11 cm

    Wat je gaat doen :

    Klop de eiwitten los en prak de banaan, vermeng dit met elkaar. Je hoeft de eiwitten niet stijf te kloppen. Voeg hier een beetje vanille extract en een eetlepel kokos aan toe, meng alles goed door elkaar.
    Verhit een beetje olie of boter in je koekepan en schenk hier wat beslag in (ik heb een juslepel gebruikt) bak dit net als een pannekoek op een matig hoog vuur.
    Serveer met wat fruit en poedersuiker,eet smakelijk!

    Je kunt natuurlijk varieren met fruit, en ipv poedersuiker lijkt een beetje kaneel me ook erg lekker, laat je fantasie de vrije loop zou ik zo zeggen :)




  • Reacties

    1. Deze zien er lekker uit! En ze klinken ook gezond! Geen bloem, dus ook geen gluten. Ik ga ze eens proberen.

      BeantwoordenVerwijderen
    2. bedankt voor je leuke reactie, ben benieuwd wat je ervan vindt, laat je het even weten?

      BeantwoordenVerwijderen

    Een reactie posten