De 2e vitaminebom deze week, gezond en lekker, als je van een beetje zuur houdt, en anders kun je er altijd nog wat honing doorheen roeren.
Wat je nodig hebt voor een halve liter sap:
Wat je gaat doen :
De kiwi's schillen en in gangbare stukjes snijden, appel van klokhuis ontdoen en in gangbare stukjes snijden en dan alle fruit in de sapcentrifuge doen.
Zo simpel en heel erg lekker!
Op je gezondheid!
Voor meer drankjes kijk je hier
Reacties
Een reactie posten